blajblaj

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av blajblaj - 11 oktober 2014 08:24

Då är det snart dags att dra iväg mot Karlstad. Det ska bli skönt med luftombyte och energipåfyllning. Det vankas filmDYGN och jag tänker tvinga in NÅGON stop motion, kanske Mary and Max?? Mmmm...


Skolan är så sjukt rolig just nu. Vi håller som sagt på med stop motion animering och jag är så JÄVLA BITEN. Jag älskar´t! Jag MÅSTE GÖRA MER FILM. Ja det kommer bli ett "sånt" inlägg, mycket caps lock och utropstecken!!! Heheheh... Men bara för att jag verkligen ÄLSKAR´T! Hahaha...


Igår va vi ut en sväng till båten, P köpte ett nytt båtöverdrag, och jag fick mig ett skydd till grillen. Båda delar funkade över förväntan men jag oroades lite av at det var vatten i BÅDA hinkarna jag har inne i vagnen. Måste nog köpa en ny verkar det som. Jag tror nämligen inte att funkar att bara byta lucka. Vagnen är ju fuktskadad också så det är nog inte så hälsosamt att bo där för många dar i rad...


NU fick vi bråttom, ajöss!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards