blajblaj

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av blajblaj - 29 oktober 2014 07:29

Idag vill jag verkligen bara vara hemma! Jag vill ligga i soffan och sticka och maratonkolla på harry potter eller nåt annat mysigt. Hrmf. Men jag tror jag tänker köra en fuling, det är flera föreläsningar som jag vill gå på, men ledighetstarmen vinner. Så jag åker dit nu till nio, skriver upp mig och några till på närvaro listan och sen drar jag hem efter den första sittningen. Mmm, så får det bli. Har saker att plugga också så jag behöver göra så här. Det e ju så surt att behöva klä på sig överhuvudtaget bara... Hehehe, *bortskämd*


Och så kom jag ju aldrig till Specsavers i sickla, så jag kanske ska ta mig dig då, på vägen hem? Hmmm, skulle ju vara fantastiskt att få veta vilken styrka man har så man kan börja göra som Steeeen och shoppa loss i läsglasögonhimmlen!   inte för att jag har några pengar, men ändå. ÄNDÅ.


Fan va tiden går fort på morgonen! Huuu... Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards