blajblaj

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av blajblaj - 25 oktober 2014 09:09

Ur iPigen kommer Bing Crosbys fantastiska stämma in i mina öron, det är White Christmas, Here comes Santa Claus och It´s beginning to look alot loke christmas... Sen slänger jag in Louis Armstrongs Christmas with friends, och där kommer Zat you, santaClaus, Jingle bells och Christmas night in Harlem. Mmmmm.... Jag kapitulerar. Det är också det enda som känns viktigt just nu, när skolan är ett jävla aber i mitt liv.


Jag borde plugga, men jag liksom... Nää, orkar inte. Hade tänkt ta en promenad nu på morgonen också, men istället drog jag fram damsugaren det första jag gjorde och satte fast såna där små tassar på alla stolsbenen. Har tänkt göra det i flera veckor men det kommer alltid nåt emellan och så glömmer jag bort det. Men nu är det fixat iaf. Heheheh.. Yey. Har ju för sig fortfarande bordet kvar, det är det som är viktigast för det färgar av sig på golvet när jag drar det fram och tillbaka.... VIlket låter jättekonstigt men vi har ett litet kök, stort bord. Och skrivaren står på kökssoffan som är bakom bordet mot väggen. Så jag måste liksom dra bordet för att komma fram till skrivaren. Heheheh. Mm, nu vet ni. Fan man kanske skulle ta en sväng till IKEA, behöver ju fler hyllor (som vanligt.) Det spelar liksom ingen roll hur många hyllor jag sätter upp det liksom hopar sig av saker i alla fall. Hrmf.


Helst skulle jag vilja julbaka och sätta upp allt julmojs, men det är för tidigt, jag måste njuta långsamt. Först musiken, sen prydnader, sen pyssel.


Idag, väntar typ fix och trix. Jag borde ta mig till specsavers för att få reda på vad fan jag har för styrka på glajjerna! Jag har försökt ringa till och frpn i ett år, men dom svarar inte. Hrmf. MEN, nu är det dags att vi kommer till punkt med vår vadslagning, Steeen! Hahaah... På tiden som man säger. Fast det kommer ju dröja iaf, för det betyder ju att jag måste göra en till synundersökning också... Hmmm.. Ja, men det är ett steg i rätt riktning iaf. 

Sen borde jag sy klart mormors gardiner som jag lovat för typ två veckor sen. Och så borde jag hämta frysen hos mormor också, men ja det får vänta, orkar inte. BOrde städa här i köket också, ordentligt liksom. Jag börjar alltid storslaget och så tröttnar jag halvvägs och det dumma me det är då tar det ju inte alls lång tid innan det är skitigt igen! Fasiken... Dessutom ska jag träffa upp människorna i min grupp för att strata filmandet imorgon. VI ska filma på Emmas jobb, som är en blombutik. Det kommer nog bli riktigt kul, men det kommer ta hela dagen, och om vi är riktigt ofokuserade så tar det säkert hela kvällen också. Heheh...


Nästa helg ska vi till Mora på dop. Helgen efter det ska jag och syster till deras nya landställe. Sen har jag två lediga helger, till sista helgen i november då det är Star Wars convention på älvsjömässan!! Woohooo.. Försöker få P att vara Princess Leia och jag själv som Chewbacca, men han är så himla svårövertalad... Sen åker jag till Danmark helgen efter det och sen är det bara lite drygt två veckor till jul! Mmmm....


Nä nu ska jag äta frulle. Får se hur det går med min lista idag... Hmm... Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards