blajblaj

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av blajblaj - 30 oktober 2014 06:50

Jag har haft svårt att somna två nätter i rad nu. Natten till idag snäppades det upp en grad, då jag precis håller på att somna, ganska exakt runt tolv så piper telefonen med ett sms. I normala fall är det min kalender som säger att jag har nåt på G, så där lagom vid tolvslaget. Min nyfikenhet tog över och jag tittade på telefonen... Det var ett SMS, från ett nummer som inte var inlagt i telefonen, och innehållet fick mig att vakna till ordentligt:


Jag saknar dig ibland

Vår tid

Min kärlek till dig

Tack för oss


Min hjärna jobbar såklart på högtryck och funderar över VEM det är som skickat detta till mig. I några timmar ligger jag och försöker sluta tänka på det och liksom, ta det imorrn. Tillslut somnar jag i alla fall och men vaknade direkt nu när P gick. For upp och började göra mig iordning. Jag har spekulerat i vem det kan vara: Är det cepet?! Är det O, är det M, eller är det Camilla, eller Tessan kanske. Carro?... Dessutom hann jag liksom intala mig att det inte var till mig, någon har skickat fel. Det fattar du väl, inte kan någon skriva sådär vackert till mig!?? Och så satte jag mig vid datorn, och så sökte jag på Hitta.se. Ingenting. OCh så sökte jag på eniro, men det funkar ju bara om du vet vad personen heter och vill ha ett nummer... Och sen kom jag på den här fantastiska appen jag har på telefonen: truecaller. Plong sa det och fram kom: Tessan Nilsson. Jag blev alldeles varm och lite tårögd. Så jag svarade så fint jag kunde tillbaka och nu känns det som vi fått closure. Kommer inte på nåt bra svenskt ord, avslut låter för hårt. Vi har liksom lite försiktigt tagit upp sidan där vi slutade och vikt ut hundörat och nu liksom stängt boken. Det känns bra, sorgligt, men bra. Vem vet, det kanske kommer en fortsättning, men jag tror inte det.


Nog med det... Idag ska vi ha redigering hela dagen. Diana fyller dessutom år, hela 21, så jag har bakat en kaktårta till henne.   Hon går inte i min grupp så jag bara hoppas att hon har tid att äta samtidigt som oss så jag kan surprisa henne! Ska involvera min grupp och då går det nog att lösa! Hhihih, det kommer bli en bra dag.


Nu ska jag äta frulle. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards