blajblaj

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av blajblaj - 31 oktober 2014 09:10

Jag ska fan aldrig mer handla på H&M, jävla skitbutik. Nu kanske det har gått troll i just min beställning, men va fan. Är ju ganska fattig, och nu när dom har dragit DUBBELT, måste jag vänta på mina 400 kr, för "det är så det går till... Har du inte fått dom på måndag får du ringa din bank" !???? Dessutom känns det som sjukt överpris att ta 88.50 i frakt för två st jackor... Det hade blivit billigare om jag betalat direkt. 


Nä nu skiter jag i H&M, det e inte värt.

Av blajblaj - 31 oktober 2014 07:17

Jag skulle hjälpt mormor ner till vårdcentralen för ett par vaccineringar nu på morgonen, men hon hade lyckats ta sig ner själv igår. Fast om jag känner henne rätt behöver hon säkert nåt annat så jag får agera springchas i alla fall, heheh... Det brukar bli så...   


Tårtan till D belv mycket uppskattad, Anna i klassen åt typ halva, hahahaah, så jävla underbart när folk inte beter sig "som man ska"!


Har en liten to do´list, eller ja, den är lång egentligen men det är saker jag inte kan prioritera idag, det får bli nästa vecka. Så nu ska jag börja med att skriva klart en lite tankesammanfatning och skriva ut den, sen ska jag ringa mormor och så får vi se vad klockan blir... Måste dock hinna ringa H&M som har dragit alldeles för mycket pengar av mig! Hrmf, irriterande... Dessutom har jag väntat sjukt länge på mina jackor så jag börjar bli irriterad av fler anledningar. OCH jag tror dom tog 88,50 kr för själva returen?! Då hade det ju blivit billigare om jag betalat innan?! Hm.... Ska kolla detta också. SKitstorföretag som skor sig på oss fattiga!


NÄ nu ska jag jobba på. Ajöss


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards