blajblaj

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av blajblaj - 15 oktober 2014 08:04

Idag har jag så jävla mycket att göra. Eftersom jag är SÄMST på tidsplanering har jag såklart inte gjort det jag skulle måndag och tisdag och måste således göra det idag:


1. Ringa Henrikssons husvagnar och reklamera mitt tält.

2. Ringa en tidningsprenumeration på pysseltidning som kommit dubbelt och säga upp den ena.

3. Gå till mormor och hjälpa henne med frys som gått sönder(!)

4. Läsa Kap 3 i Narrativ teori och metod

5. Läsa sid 11-45 i Design för lärande


Dessutom har jag ångest för det här med min lärare. Hon svarade på mitt sista mail, något jag verkligen inte trodde hon skule göra. Men det gjorde hon i alla fall, och hon bad om ursäkt och var alldeles till sig av den kritik som jag hade gett. Hon menar att vi måste prata om detta och det kan jag kanske hålla med om till viss del. Det är bara det att hon överdriver åt alla håll. Innan jag skrev kritiken överdrev hon min okunskap i ämnet och var så himla mån om jag skulle förstå. Nu när jag (lugnt och sansat) har berättat hur hon uppfattas så blev det kalabalik. Då menar hon att jag velat ha en "övervakare" under min redovisning och hon står heeeeelt oförstående kring sin egen person och hur den uppfattas. Så på måndag ska vi prata i en halvtimme INNAN jag sen ska redovisa kameran för henne. Yikes säger jag bara. Tänk om vi inte löser något?!?! Huu, läskigt. Men det e bra, jag får se detta som en metadiskussion i hur man hanterar konflikter.   Det vore bara så skönt om Pia kunde vara med... Pia var kursledare i den kursen, och en jävligt reko lärare. Nåväl, allt löser sig, det gör det ju jämt.


Nu ska jag stressa på men min lista. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards