blajblaj

Alla inlägg den 2 april 2016

Av blajblaj - 2 april 2016 09:16

Skolan i trosdags var jobbig. Men väldigt lärorik. Vi fick göra praktiska övningar på riktiga elevarbeten. Och det var svårt som fan, men också roligt. Tro verkligen det är den största utmaningen med att vara lärare, och dessutom lärare i de ämnen jag har.


Och så var jag lite snabb i utdömandet av min flirt. Blev bjuden på middag i torsdagskväll och det var verkligen jättetrevligt. MEEEEEN.... Det resulterade i ännu en sen kväll/natt och jag om möjligt ännu tröttare i går. VI hade två föreläsningar som var frivilliga så jag tog mig till den första. Men när jag satt och nästan somnade en timme innan lunch var jag tvungen att ge upp. Jag hade ju dessutom lovat, och var extremt peppad på, karaoke med middag på kvällen. Syster och hennes vänner har haft det inbokat ett bra tag. Så jag åkte hem vid lunch och la mig att sova nån timme. Sne bar det iväg till stan igen. Heheh, känner mig alltid så duktig när jag är social, så jävla underlig känsla. För det ska väl vara något man liksom bara är...? Eller? Jag vet inte. Heheh, jag känner mig duktig iaf. Tog tåget som gick halv ett från slussen och var hemma runt tio i. 


Idag var det svårt att gå upp dock. Har bestämt med pappa att jag ska låna bilen, åtminstone idag, men kanske även imorgon. Planen är som tidigare, flytta lådor och småskit till shurgard och slänga allt annat. SLÄNGA. Huu, jag har inte blivit ett dugg bättre på det. Men, men... Snart kommer jag bli så stressad att jag bara slänger i rena förskräckelsen. Höhö..


Nä dags att äta lite och sen ta mig till älta och pappa. Wish me luck!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards