blajblaj

Alla inlägg den 15 april 2016

Av blajblaj - 15 april 2016 07:45

Idag åker jag på minisemester med L till Gotland. Ska bli intressant och jävligt mysigt. Mina förhoppningar är att få ta det lugnt och se nån fin strand med tillhörande hav. Det räcker. Just ja, och grilla lite. Sen räcker det. 


Har halvdag i skolan med litteraturseminarium, och är någorlunda förberedd. Känner mig konstigt nervös och som om jag inte kommer "kunna" något. Fast jag har läst i princip all kurslitteratur och varit jätteduktig. Men men. En kan inte vara på topp jämt. Efter det åker jag till L och så åker vi därifrån till nynäs och båten. Hihi.. Nervös för det med. Fast på ett bra sätt förståss. 


Mensen håller på att ta slut också, jävligt skönt. Det verkar bli en sån där kort den här gången. Kunde ju inte komma lägligare. Hehehe! 


Försökte fixa resten från förra kursen igår också, men det blev icke godkänt. Min lärare vill att jag VISAR IRL. Och det är väl fine, vet bara inte när det ska hinnas, har ju annat på tallriken så att säga... Men jag mailade och frågade om han hade några minuter nästa vecka, så får vi se vad det blir av det. Vill bara få betygjävlet. Alla andra har nog fått sina redan tror jag? Nä, toa och sen till skolan..


Får se om jag bloggar nåt i helgen, men tvivlar på det! Haha! Mmm... Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards