blajblaj

Alla inlägg den 7 april 2016

Av blajblaj - 7 april 2016 07:43

Var hos flirten och jag bara KAN inte sova där... Det är väldigt lyhört och dessutom en ny person att ligga brevid. Det tog ju nästan ett år innan jag kunde sova hjälpligt med P. Så vad förväntar jag mig? Haha.. Allt annat var toppen. Vi pratade rätt seriöst och det va lite coolt. Vuxet på nåt sätt. Jag är förvånad över vad jag känner när jag är med honom och hur jag ser på livet. Det känns upplyftande. Som att alla "om" och "men" och "tänk om" bara fösvinner. Det känns bra. Han ska komma ut till landet på fredag och så ska vi ta årets första grillning.. Det blir awesome...

Satt rätt länge i skolan med E, men vi är i princip klara... Det blir vad det blir och på mån är det klart. Sen är det bara bedömning och litteraturseminarium kvar. Mums. Just ja nåt skrivet litet skit oxå. Men det ordnar sig...

Åhh jag är så trött. Lyckades boka tvättstuga senare idag, missade tiden jag hade i måndags eftersom flirten kom hit. Hahha, livet slutar funka på rutin när det blir massa nya känslor i kroppen.

Just nu är jag nöjd. Sjukt nöjd. Och livet är fan rätt coolt. Upp och ner.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards