blajblaj

Alla inlägg den 27 april 2016

Av blajblaj - 27 april 2016 11:42

Idag är det sista dagen på kursen, sen ledigt torsdag och fredag. Mmm... Har hängt med L varenda dag senaste tiden och som det ser ut kommer vi fortsätta så!   Allt känns galet och upp och ner. Precis som det ska? Heheh... 


P skulle kommit förbi igår och bytt nycklar men hade inte ens vett att höra av sig. Det stör mig och jag hoppas jag kan ignorera mina känslor. Vill inte känna något för honom längre, varken bra eller dåliga känslor. Har annat att lägga dom på nu. Men jag BEHÖVER nycklarna till landet och han BEHÖVER nycklarna hit. Är lite trött på honom och vill bara bli av med det hela. 


PÅ lördag fyttar jag!!!?? Galet. Underligt. Men sant. 


Jobbet hör av sig HELA tiden. Vet inte vad dom vill och missar både samtal och glömmer svara på sms. Jag vet inte, men jag har liksom annat för mig. Mormor är inte så glad på mig heller, jag har ju hjälpt henne med ekonomiska uppgifter, som bla att ta ut pengar. Nu måste hon hitta en annan lösning och det var inte populärt. Banken delar vi fortfarande så det är ju bra, men... Ja. Hon är inte glad hur som helst.


Behöver verkligen nya glajjer, men hittar inga snygga. Vill också köpa nike air max som jag velat ha i flera år, men aldrig kännt mig rik nog att köpa. Denna månaden har jag ju extra mycket pengar och dom bränner på kontot. Heheh... Vill så gärna!! Men, ja vi får se... Behöver köpa en frys också. Det kanske L kan hjälpa mig med? SKa kolla det...


NU måste jag springa till tåget. Ajö  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards