blajblaj

Alla inlägg den 23 april 2016

Av blajblaj - 23 april 2016 20:24

Jag hade visst påbörjat ett inlägg igår men... Ja, glömt att trycka på publicera knappen. Hehe, så kan det gå. Nåväl.

Det va en bra dag igår, syster kom ut och fikade med mig och sen sov jag gott. Idag har jag jobbat. Vill inte prata om det. Men såg på lönespecen att jag får över 4tusen bagis på måndag och ja, det är väl ungefär där jag är mentalt. Gå till bankomaten. Inte tänka, bara göra. Fake it til you make it. Etc etc etc... Men eftersom jag får massor med pengar denna månaden skulle jag vilja göra nåt med L. Det skulle va mysigt att få bjuda tillbaka lite. ? Just ja, syster kom ut idag med, efter att hon hängt med mormor hela dagen, och så grillade vi. Det var gott. Mums. Sen skulle vi kolla film men jag blev så jäkla trött. Så hon åkte hem. Efter det duschade jag och sen tog jag disken.

Nu har jag krupit ner i sängen och ligger och saknar L. Det är så underligt att känna så här. Trodde aldrig jag skulle få det igen. Och verkligen inte så här snabbt efter dumpningen. Det är till och med starkare nu än jag någonsin minns att jag kännt. Hmmmm. Kanske när jag var yngre? Haha. Mmm.. Men nu trillar ögonen ihop på mig. Så... Godnatt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards