blajblaj

Alla inlägg den 3 april 2016

Av blajblaj - 3 april 2016 09:05

Hann en massa saker igår, fram och tillbaka till förrådet 2 ggr, och så ut en sväng på landet och lämna grejer. Sen var jag så trött att jag åkte och lämnade tillbaka bilen till pappa. Tog mig hem kommunalt och väl hemma tog jag ett långt skönt bad, åt lite av skinkan jag fått och sen vart det bingen...


Idag tänkte jag ta mig ner till källaren och rensa. Det är fortfarande alldeles för mycket grejer där. Ska kolla med mormor om jag får låna hennes pirra för lite serösa slängningar. Tänker mig att hinna en jäääävla massa där nere idag. Vore så skönt om jag kunde bli färdig.


Och fan va jobbigt det är med flirten. Hade glömt den här känslomässiga berg och dalbanan som infinner sig. En timme utan svar på sms och jag tror jag är ratad, bortglömd och begraven. Hrmf. Inte ok. Men jag ska ta det lugnt. Det blir vad det blir och jag har inte bråttom. Säger som mormors mamma sa till henne, på DANSKA, vid ett uppbrott för hundra år sen: (Angående dessa pojkar) Det finns ick bare en handfull, det finns et held landfull. Vilket i runda slängar betyder att det finns fler fiskar i havet. Mister du en står det tusen åter, etc etc etc...! Hheheeheh... Ja du fattar. Och det gör jag med. Nuff.


Nu ska jag klä på mig. Ajö 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards