blajblaj

Alla inlägg den 4 april 2016

Av blajblaj - 4 april 2016 07:40

Har samma upplägg med frivilliga föreläsningar hela dagen idag, vilket gör att jag stannar hemma. Vet att jag "borde" gå men.. Nä, jag orkar inte. Får ta och läsa all den jäkla litteraturen som ska läsas också. Vaknade även med lite huvudvärk och den tänker jag kurera.


Och så har jag lagt upp 5 klädauktioner på tradera varav jag sålde 4. FIck väl nån tia vinst/plagg och det är ju bra. Heheh, fast bäst är ju att slippa slänga, höll på att bli helt fel också, fattade inte vem som var vem, då en person swishade innan jag ens visste att auktionen var slut. OCh så blev jag helt förvirrad då det var två "micke". Höhö. Inte lätt alltså... Men tanken är att ta en tur till centrum för att posta grejer och handla lite. Den här månaden var ju en riktig rysare vad gäller ekonomin, men vem behöver mat liksom?? Hehehe... Beställde byxor och skor från Nelly också, skorna funkade men byxorna var, tro det eller ej, för stora? De va dessutom inte så snygga som jag trodde så jag borde skicka tillbaka dom. Så skumt hur det funkar med strl tycker jag. Borde lära mig hur man syr byxor och så sy egna jämt och ständigt. Men det är ju lättare sagt än gjort.



Behöver köpa lite spackel också, har en hel del små hål i väggarna som jag har tänkt försöka lappa ihop innan det är dags att flytta ut. Städade ju ur källarförrådet igår också, och hittade en massa roliga foton. Jag har sparat alla foton jag någonsin haft på M. Hittade dessutom ett där hans syskon är med. Undrar om jag ska fråga honom om han vill ha det... Han kanske har en egen kopia ju för sig.. Jag minns inte, det var hundra år sen. Han har ju dessutom inte svarat på mitt senaste mail så han är säkert inte så på ang kontakt. Men, fotot kan jag ju skicka om han nu vill ha det. Tänker att det är nice med dom alla tre på samma foto, eftersom systern gick bort för 12 år sen. Huu, stackarn. 

Flirten kommer ikväll också. Nice.   


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards