blajblaj

Alla inlägg den 26 april 2016

Av blajblaj - 26 april 2016 07:38

P hämtade båten igår, men sin otur trogen lyckades han med att tappa ena däcket till båttrailern. Dom hade bara kommit till Hemmesta så det blev visst bärgare därifrån. Huu, stackarn. Men snart måste väl hans tur vända också, så det liksom börjar gå bra igen? Jag hoppas det. Men han skulle kommit hit efteråt och så skulle vi byta nycklar, men ja,det blev det ju inget med. Så vi får se hur vi löser det i veckan. Det kommer nog ordnar sig, har jag en känsla av.


L ska vara med och hjälpa mig flytta på lördag. Det ska bli riktigt nice. Är lite nervös på ett bra sätt. Mamma jobbar dessvärre men pappa och syster blir med. Det borde räcka. Eller, det räcker. Haha...


Idag är sista dagen på kursen med lektioner. Imorrn är det utvärdering och betygsdiskussion. Det blir bra. Sen LEDIG tors-fre! BLir så jädra bra, för då kan jag packa och fixa alltihop inför lördag. Mmm. Hade ju råkat lova på mig att jobba 1:a maj ocksp, men jag avbokade det. Det funkar ju inte! SKa ju flytta och dona och behöver nog söndagen också. Heheh..


Herregud. Jag ska bo på campingen!?!?!!?!?  


Nä dags att göra det sista och sen dra till skolan. Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards