blajblaj

Alla inlägg den 12 april 2016

Av blajblaj - 12 april 2016 08:21

Efter att jag skrivit igår fick jag mens. Hade haft det på känn hela eftermiddagen, men den är 4 dagar tidig denna gång? Hmm, ja jag borde gå och kolla cellprov, jag vet. Ska ta och boka in det idag. Men den gör att jag stannar hemma idag, och tar en läsdag. Har ganska ont och dessutom huvudvärk som fan. DESSUTOM vill jag hinna fördigt med allt inför seminariumet som är på fredag. Så kan jag vara ledig resten av veckans kvällar... Och, inte vet jag... Hänga med L kanske?!   


Har inte pratat med systern på flera dagar, vi liksom ringer om varandra och idag, när jag trodde vi skulle få prata så visar det sig att hon redan är på arlanda och ska flyga till sundsvall?! Ja vad ska jag säga. Hahah, busy, busy bee. 


Hade lovat bort mig till både D och mormor igår, vilket gjorde att jag bangade mormor. Men eftersom jag är hemma, kan jag sticka över dit en sväng idag istället. Ska bara vara suuuuupereffektiv och göra klart allt skolarbete först. Jag och D köpte äntligen flygbiljetter till England för slutet av sommaren, och vi är överpeppade båda två. Till löning ska vi köpa festivalbiljetter, vilket också blir helt fantastiskt. Men dyrt. Men det ordnar sig, vi ska ha lite is i magen och vänta ut det så länge som möjligt. 


Nä dags att starta igång maskineriet, på med nytt kaffe och sen LÄÄÄÄÄSA. Ajö!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards