blajblaj

Alla inlägg den 4 december 2011

Av blajblaj - 4 december 2011 22:18

Äntligen hemma, hoppas ni har saknat mig och mina suddiga bilder, för nu vankas bildbomb!!: Den här resan var allt annat än avkopplande. Jag har: spenderat oerhörda summor på julklappar , jag har tjaffsat med mormor , med mamma ( svår att fånga på bild) och med pappa . Jag har mäklat fred mellan demsamma, jag har vaknat av att jag trodde mormor hade kolat, och jag har saknat min bedste söster å det grövsta. Jag har varit 4 timmar för tidigt i göteborg     , jag har sovit som en kratta, hunnit klart med mammas sockor  , njutit av världens vackraste utsikt       bott i radhus    , blivit irriterad på att jag inte klarar spriten      eftersom ölparadiset uppenbarligen finns, (!) i en mataffär nära dig. Sett havet storma och kännt julen närma sig  OCH återigen fått den där känslan av att något är på gång, men den (tanken) ville inte ta sig helt nu heller. Jag får väl inte stressa fram det, det kommer när det kommer, meeeen...   En sak är säker. Jag är inte helt nöjd med den här resan och ändå så sjukt jävla cepeNÖJD!  


Nu måste jag visst sova eftersom det vankas arbeid imorgon. Förhoppningsvis har dom tänkt till lite och går efter schemat. Annars kan det bli jobbigt. Over n´out      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards