blajblaj

Alla inlägg den 28 december 2011

Av blajblaj - 28 december 2011 05:34

För julen är slut. Slut i tells you.


Och jag åker lite senare till jobbet idag. Pallar fan inte att vara där INNAN tuppen. Huu. det är ju bara jag där så det spelar verkligen ingen roll. Det är bara mitt samvete... Heheheh Men det ska jag betvinga.


Igår pratade jag och Emmis ihop oss om träning. Vi ska "nog" göra´t tillsammans så man kan peppa varandra, typ ha en dag i veckan där vi liksom drar med varandra till gymmet och bara kör! Och jag tänkte testa på Friskis & Svettis. Systerns fru, har två vänner som jobbar där och hon trodde jag kunde få en testgång gratis. Va konstigt det blev att skriva så... Dom vännerna, är så mycker mer än bara "systerns frus vänner" heheheh skit samma, det spelar ju knappast nån roll för dig?!?!  


Nu vill jag ha sommar. Och jag har hittat huset. Huset som jag har velat hyra i flera år. Meeen, det är så mycket billigare med Charlotte så... Ja det får nog bli det.


Nu måste jag visst skynda mig. Usch.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards