blajblaj

Alla inlägg den 24 december 2011

Av blajblaj - 24 december 2011 20:54

Nu börjar vi från början:  SÅ taggade på att messa till Stinis som gav mig den BÄSTA satanbilden! Mmmm... Moving on:         Mat och sällskap. KLAPPAR:     Det var så GALET mycket presenter. Vi kom överens om att nästa år ska vi sätta en gräns. Antingen en pengagräns eller en mängdgräns. Herregud. Kolla bara. Vi var fem vuxna personer! Så galet. Men det va kul! Och vi har inte ens öppnat alla. Vi väntar med en del för att Systerns fru ska få vara med på annandagen! Mmm. Det blir bra det. Lyckades göra tanten i blått riktigt sur oxå. Det va bra. Eller??? Höhöhöhö Nu ska jag sminka av mig, och så myskläder och så... SÄNGEN. Mmmmmmmm.


Och det va ju det där med Max oxå   Hihihih. Jag undrar hur det kommer bli? Nåväl. Inget att grotta ner sig i.


Från mig till er alla: En riktigt god jul. Hoppas ni har haft det lika underbart som jag. Go´natt 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards