blajblaj

Alla inlägg den 21 december 2011

Av blajblaj - 21 december 2011 20:48

Trodde jag hade massor att skriva om. Men efter att ha fått prata av mig ORDENTLIGT, först litegrann med Stinis på sms, sen med Jennie, och sen med mormor och syster så verkar luften tagit slut. Eller som snärtan skulle sagt ta´tt slut. Eftersom hon pratar ~ göteborska. Mmmm. Hon överbevisade sin jäkla noll självinsikt idag oxå. Huu.


Och Kungen av Danmark muffinsarna e klara, och jag har faktiskt diskat. Något jag borde gjort för LÄNGE SEN. Men hela köket har ju varit så belamrat, av julklappar och allsköns skit så det har likosm varit skönt att bara ignorera. Och dessutom stör det mig bara om jag mår dåligt. Och helt uppenbart mår jag inte SÅ dåligt.  


Nu ska jag äta en muffins och sen duscha och sen sova. Har öppningspass imorgon, och kommer förhoppnigsvis få träffa Jennie och Milla... !!! Och vara ännu mer tomte, och dela ut julklappar.


Och Stina, 1 superbästastaste mustaschring mot 15 blajsaker??? Mmm. I say no more. Tjo

Av blajblaj - 21 december 2011 07:43

gå till jobbet idag. Har på känn att det kommer bli till att stå till svars för min avvikelse igår. Jag hade ju sagt att jag SKULLE komma. Usch. Nej. Rakryggat yppa sanningen! Allt blir enklare med sanningen. Huuuuuu...


Läste precis bloggen killenutankuk här på bloggplatsen. Nu skäms jag. Det finns vackra människor som har det tusen gånger värre än jag, UTAN att klaga. Så nu är det slut på klag och fram med lite possitivism! Tjo


Och så den gamla: fake it til you make it! Ok.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards