blajblaj

Alla inlägg den 19 december 2011

Av blajblaj - 19 december 2011 20:18

ta bort facebook.




GAAAAHHHH

Av blajblaj - 19 december 2011 17:46

Missbedömde vädret imorse, det va ju för fan en decimeter snö på biljäveln. Det tog nästan tio minuter att få bort. Mmm. TIO MINUTER. Sen blev det köer. Var på jobbet klockan kvart i sju. Men det funkade. Sen inser jag att det är en sjukt jobbigt dag eftersom snärtan o den andra inte tyckte vi behövde ta in nån för att täcka för latmasken... Jag citerar: Nej nej, men VI ÄR JU HÄÄÄÄÄR. VI KOMMER HJÄÄÄÄLPA TILL. Mmm. Just det. Så idag har jag varit helt jävla själv. Med en jävla massa gäster, rekord i Bistron, och ta mig fan, inget annat än skit från snärtan. Den andra är tusen gånger bättre. Och hon verkar tycka snärtan överdriver... Det kan vara önsketänkade från min sida, men jag vet inte... Då får det va så. Och visst jag säger inget om det egentligen, dom gjorde verkligen sitt bästa, men ja.. Ibland räcker det inte. Jag har iaf förtjänat min lön idag. Höhöhöh  


Sitter på tunnelbanan och messar med Stinis, får tips om gruppen "Aria" vilket var mycket trevligt. Sen fick jag ytterligare en trevlig överaskning när jag öppnar dörren. En JULKLAPP, från ovannämda superhjälte:   Se bara!!! Det är nog den finaste ring jag haft. Någonsin. My precious. Vill oxå att ni uppmärksammar blå(grön)märket jag har på handen. Mmm. Det gjorde ont i fredags när jag fick det kan jag tillägga. Det KAN vara nåt brutet, jag vet inte. Det är alltså inte fel på kameran. Jag ser ut så.


Nu ska jag sätta på julmusiken, fixa till mina praliner och sen... Äta? Sova?


Huuu. Jag har ju förträngt det här... Imorrn är en sån där jobbig dag. Vi ska ha nåt typ av personalevent. Konferens under dagen och avslutning på nåt jävla julbord. Huuu. Ser inte fram emot det. Inte alls. Och som ny kan man ju inte banga. Eller??? Fan.        

Av blajblaj - 19 december 2011 05:19

Det är ju det som är bra. Jag har ingen ångest över jobbet i sig. Jag har ångest över andra grejer, typ: måste jag stå ut med gliringar från snärtan, se "blickarna" mellan snärtan och den andra, få utskällningar av kufen, trackad av köket... Men nepp, ingen ångest idag. Sovit som en gud har jag gjort oxå. Vaknade visserligen en gång, vid ett, och trodde klockan var typ gå upp-tid eftersom jag blev så vaken. Men det gick att somna om utan problem.  


Dessutom får jag åka till jobbet i mysbyxor. I en BIL. DET, mina vänner, är LYX.


Och nu är det snart jul. Jag längtar mig sönder och samman. Och Stina, jag vet att Lisa skulla ha ihjäl dig om du åkte iväg över jul, och att du själv skulle sakna dom, men du vet att du ALLTID är välkommen hit, till mig och knasiga Tofte´s. http://www.sj.se/travel/booktravel/timetable.form  


  Den här skulle vart med igår. Den kom idag istället. Tjo  


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards