blajblaj

Alla inlägg den 22 december 2011

Av blajblaj - 22 december 2011 18:31

Ok. Åker till jobbet till 7.00, tänker mig att sticka vid senast 14.00, förhoppningsvis tidigare. Under dagen kommer mamma och pappa svänga förbi mormor med ölbacken, samt, tack gode santa för att jag har lämnat extranyckeln till morrmorr, hämta upp alla 3 ton julklappar. Jag åker direkt mot Jessica, hon möter upp på bussen och vi åker tillsammans och handlar all julmat. Sen hem till henne för uppesittarkväll, med lite pyssel och julskinkegriljering och film... Sen sova. Sen JULAFTON!!!!! Wooooop Woooooop!!!


 


Var är han? Min Bing? *Suuuuuck* Eller min Frank?? *Suuuuuck* Det finns inte längre män som Dom.


  Favvisar. Over n´out

Av blajblaj - 22 december 2011 17:29

Ja. Det är en låt som heter så. Santa got STUCK IN MY CHIMNEY. Ok moving on.


Fast jag har inte så mycket att säga. Det kommer kännas mycket underligt att jobba imorrn. Det är jag säker på. Och jag känner mig stressad. Vet inte hur jag ska hinna... Eller jo, men liiite jobbigt. Först jobba. Sen möta upp systern? Men hur med julklapparna då? Alla 3 ton julklappar... Jag släpar ju knappast med dom till jobbet!?! Hmm. Måste ringa henne och få råd.

Av blajblaj - 22 december 2011 05:26

Idag känner jag mig alldeles tom. Fast på ett underligt sett. Inte ledsen, inte förvirrad, inte direkt glad, inte direkt... Nåt.


Skönt med öppningspass... Och Varje gång jag börjar skriva så, (för i tanken har jag redan fortsatt meningen med " skönt att få gå hem tidigt! Åh jag behöver vara ledig, blablabla...") tänker jag: men va fan, du har PRECIS börjat på det här jävla jobbet det borde inte kännas så. Redan! Ok. Inte tänka bara göra. Inte tänka bara göra.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards