blajblaj

Alla inlägg den 6 december 2011

Av blajblaj - 6 december 2011 19:14

Nu e den snart slut. men det har varit en helt ok dag. Jag träffade på gamla chefen från amica på tunnelbanan imorse. Det va weird. Men typ trevligt. Eller nåt. Heheheh Han jobbar numer som F&B ( Food & Beverage) manager på ett hotell. Det måste ju vara ett nedköp? Från regionchef menar jag... Skit samma, egentligen, hur han än behandlat mig måste jag säga att jag hoppas han blir lycklig.  


Jag håller på att försöka slå in julklappar samtidigt som jag gör lite chokladpraliner samtidigt som jag försöker fixa ett blägg samtidigt som jag funderar över om jag NÅGONSIN kommer bli klar med det här?? Har så sjukt mycket klappar att slå in... Det går så där. Dessutom håller min rygg på att gå av så jag får nog ge upp nu. Kommer troligtvis behöva jobba över lite imorrn så det e väl lika bra att slänga ner sig i sänghalmen. 


Ok. Nuff. Vi hörs imorrn     

Av blajblaj - 6 december 2011 04:53

Heter det på Danska. Det gör nog inte dagen bättre är jag rädd. Usch va dåligt jag har sovit. Och nu mår jag lite illa och känner av huvvet. Ska det vara så här? Ska jag alltid sova som en kratta? Ska jag alltid må så här? Det låter illa i mina öron. Men jag vet ingen lösning.  


Det verkar oxå som om jag har tappat min morgonrutin. Helt plötsligt tar det längre tid med allt. Fy fan. 


Inte mycket skoj att skriva idag. Får hoppas det blir bättre till kvällen. Tjo. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards