blajblaj

Alla inlägg den 8 december 2011

Av blajblaj - 8 december 2011 17:50

Jag är stressad. Det känns som om jag inte gör annat än slår in paket efter paket. Och högen bli ta mig fan inte mindre! Hahahahah Det är galet. Och jag kan inte sluta... Köpte 3 nya idag. Fy fan. Och nu vet jag inte om jag har slagit in alla Stinas, måste ju vara klar med det imorrn. OCH jag måste packa. Jag verkar glömma det. Jag måste ju ha med mig allt till jobbet eftersom jag åker direkt efter att jag slutar kl 18.00 Hoppas vid gud att det inte sker något så jag måste stanna senare. Då är jag rökt. Eller nje.. Det tar ju bara 10 min att promenera till tåget, och sen är man på centralen efter 7 min... Så det e ganska lugnt.


Det känns helt ok på jobbet nu i alla fall. Jag visste det ju, egentligen. Det känns bara så hopplöst när man e mitt i det.


Men mitt köksbord är INTE gjort för inslagning av paket, min rygg går fan av! Huuu. Och trött som fan e jag. Trött. Och jag måste dusha. Och jag måste packa, ja det har jag redan skrivit. Dags att sätta fart. Fart. Hehhehehe


Godnatt.   

Av blajblaj - 8 december 2011 05:28

Det går undan. Redan torsdag. Idag ska bli en bra dag. Jag tänker inte låta något dra ned mig. Skulle latmasken lata sig fär JÄVLA mycket så tänker jag ignorera det. Jag tänker tänka att han inte ens e där. Woop. Possitive Thinking på högsta nivå.  


Och imorgon drar jag till Karlstad. Längtar. Som fan. Stina vi kommer ha det bäst. BÄST I tells you!


Nu måste jag visst springa till jobbet! Höhöjh


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards