blajblaj

Alla inlägg den 27 december 2011

Av blajblaj - 27 december 2011 17:51

Så här blir det varje år. Jag firar, pyntar och älskar julen från sista oktober, fram genom november, når kulmen under december, men direkt efter annandagen får det banne mig va slut. Då vill jag slita ner julsakerna och slänga dom i en kartong och SPRINGA ner med dom till källaren. NOG. Nu ser jag framåt.


Snart är våren här med allt vad det innebär. Sommar, sol och semester, mmmmmm... Sitta på en brygga, strand, och bara glo. På solnedgången... På soluppgången... På molnen, på regnet, på vinden... Jag längtar.   


Stina, kan vi inte ta mars, och weekend och Barcelona?? Jag snurrar alltid iväg, men jag tror på ursprungsplanen. Tillåt mig inte att snurra iväg så där.. Hehehhehe Egen pool??? Hahahahah  


Det värsta är bara att jag är så trött. Det är ett under att jag har lagat mat OCH diskat. Mer tror jag inte jag pallar idag... Huuuu.   

Av blajblaj - 27 december 2011 10:47

Har precis insett att jag kan vara på internet på den lilla skitdatorn som finns i backoffice!! HAHA! 


Jag har verkligen ingenting att göra. Eller jo, jag ljuger. Jag har en sån där vidrig "lista"... Du vet en sån där som chefen har knåpat ihop för att sånna som jag, inte ska kunna sitta och säga, under till exempel mellandagarna: jag har INGENTING att göra. Så från klockan sju fram tills för en halvtimme sen, har jag faktiskt städat. Men det är ju så sjukt tråkigt att gå på knäna och ta bort svarta skofläckar från väggarna. Och det är ju så sjukt tråkigt att putsa alla fönstrena. Och det är ju så sjukt tråkigt att VARA HÄR.


Och jag har ett vansinnigt shoppingbehov. Tycker inte jag borde ha det, eftersom jag har shoppat rätt duktig i 2 månader nu. Men å andra sidan har det ju varit mest julklappar och inte saker till mig själv... Så, då är det kanske förståeligt?


Nu ska jag kolla på resor till Barca!! Tjo

Av blajblaj - 27 december 2011 04:56

Är så lite sugen på att jobba, att.... Ja inte fan vet jag. Vill inte.


Nyårlöften 2012:


1.  Börja träna  

                                      = 3.  Gå ner i vikt  

2.  Äta hälsosammare

4.  ***** *** *** ****** *** *** ****

5.  Bli bättre på att skita i vad folk tycker

6.  Åka till Barcelona, **** *** ***** ****** ** ***** ****

7.  Umgås mer med mina vänner. ( Speciellt EMMA    )

8.  Plugga upp matte B

9.  Spara pengar

10. ***** *******


Ok, det får bli listan för nu. Den kommer ju antagligen skita sig inom en eller ett par månader. Men va fan. Nej.


11. Tro på mig själv!


Over n´out 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards