blajblaj

Alla inlägg den 12 december 2011

Av blajblaj - 12 december 2011 20:10

Jag gjorde en skitstor portion nudlar med bacon o lök. Åt upp alltihop. Mmm. Så gör jag ibland. Nu är jag apmätt.


Och trött. Jag är trött och har inte så mycket att skriva om. Eller jo egentligen har jag det, men jag orkar inte. Helt enkelt. Är så jävla sötsugen oxå.


Hmrf. Nu går jag o lägger mig.               

Av blajblaj - 12 december 2011 06:29

Det är tiden som jag vaknade idag. Behöver inte gå upp förrän 07.15 Men va fan. Jag sov alldeles för mycket igår så det får vara så här idag. Nu sitter jag och dricker kaffe och undrar varför jag mår piss. Har vaknat flera gånger under natten och nu på morgonen blev jag illamående och lite risig i magen. Nje, kanske inte det du ville veta meeeen dessvärre sanningen.


Nu VILL jag att det kommer snö. Måste vi dras med en grön jul i år? Det har ju varit så bra dom två senaste åren, varför ska det ändras nu? Just det år då jag går "all in"?? Ja, ja, värre saker har hänt, och händer varje dag för den delen. Men ändå. Ändå...


Stina, jag prövade den snygga klänningen oxå, nu när jag kome hem. Konstigt nog såg den inte alls lika snygg ut på mig och mina valkar som på tjejen på reklampostern!! Konstigt!   Hehheheh. Det såg jävligt ut, men jag tänker OM jag någonsin går ner i vikt alternativt köper mig nån typ av korsett, så kommer jag använda klänningen VARJE DAG. Minst. Höhöh  http://www.hm.com/se/holiday-collection#looks/look5


Huu, jag mår inte alls bra. Inte bra. Inte bra.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards