blajblaj

Alla inlägg den 18 december 2011

Av blajblaj - 18 december 2011 16:35

Helgen alltså. Det var ju synd att jag var tvungen att lida genom AW:n men va fan, jag har haft det värre. Det har jag verkligen. Så nu är det bakom.


Igår messade underbara Emma ca. 20 min efter att jag hade vaknat. Och 1½ timme senare satt vi på drottninggatan och käkade bolognese till frukost. Shopping, shopping och lite mer shopping, snöstorm, nybakad (? ) kanelbulle och varm choklad med grädde. En helt jävla fantastisk dag.


Idag ringde systern på precis samma sätt, 1½ timme senare sitter vi på subway ute på värmdö och käkar grillad kycklingmacka med currysås till frukost. ÄNNU MER shopping, extrema skrattanfall och planering av uppesittarkväll den 23:e!! En hel del längtan till julafton hann vi med oxå! Lika jävla fantastisk dag idag!


Nu har jag även gjort "apelsinkross*smul*isch"-praliner:     och muffins som kommer prydas med "kungen av danmark"-glasyr. Dom ska ges till mormor på julafton så jag fryser dom sålänge! Eller vafan, kanske ska ge tanten mögliga muffins?? Höhöhö Några fick lite choklad på sig eftersom jag smälte för mycket... Det blev lite småpraliner med nougat oxå. Av samma anledning.  Är det konstigt att man bara blir större och större?? Hahahahah! NU äter jag FÄRDIGKÖPT risgrynsgröt och tänker nog bara slappa resten av kvällen. Mmmm... Det va ju DET jag skulle göra den här helgen! Hehheehhe... Nästa år ska jag bli bättre. På allt. Ok?? Jag lovar.       

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards