blajblaj

Alla inlägg den 25 december 2011

Av blajblaj - 25 december 2011 19:37

Det blir alltid ren jävla antiklimax när Juldagen är slut. Det är en sån extrem, intensiv heldag med Toftisar.. Jag har inte ord. Jag blir alltid lite deprimerad efteråt. När allt bara tystnar. Det känns så tomt och... Ja, ledsamt. För av någon konstig anledning blir det ju alltid så att går en, då går ALLA.   Och så blir det svart. Eller nåt. Jag vet inte...


Nu ska jag krypa ur klänningen och kleta av mig sminket... Och. Och. Spela.  


Godnatt... 



Av blajblaj - 25 december 2011 08:48

Idag är det dags för den årliga jullunchen hos morrmorr. Egentligen har jag ingen lust för det är ta mig fan samma sak varenda gång. Mormor stressar som en galning och alla skriker på alla. Visst, precis som på julafton finns det en liten charm med såna sociala tradiotioner men jag vet inte. Om Tanten surar FÖR mycket kanske jag går hem.  


Jag vill öppna en TIGERbutik http://www.tiger.dk/ det är där jag köper alla galna julklappar. Och den butiken finns inte i STHLM. Men, ja, jag vet inte... Den skulle ju öppna i Skärholmen men av diverse dolda anledningar sket det sig. Jag behöver en miljon. Hur svårt ska DET vara?  


Ok, wish me luck.  


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards