blajblaj

Alla inlägg den 5 december 2011

Av blajblaj - 5 december 2011 20:13

Mitt kök har återigen fått agera annat än kök:           Hehheh har redan slagit typ hälften n'r jag tog korten!:     Konstigt nog ser det inte så mycket ut! det e så mycket smågrejer! Hahaha men jag lovar. Det ÄR det. Den vita påsen är Stinas. Jennie har en påse, visserligen liten men still!   Sen är det den stoooora påsen till familjen. Huuu.


Och titta vilken fin påsväska jag har skaffat mig:   Jag är nöjd!


Och det här:   Har jag glömt skriva om. Såg den i torsdags när jag gick till tvättstugan. En stor jävla platt-TV. I rabatten. Mmm i fiskis växer det platttevisar. Inte mer än rätt.


Det var riktigt roligt på jobbet idag. Om bara lilla segfjärten kunde inse att... Ja, listan kan göras så lång att jag tror jag helt enkelt bara skiter i det, precis som han gör. Huu. Det blir nog bra när han slutar.     


Måste få lite paus från inslagandet. Tror jag ska ta en tidig kväll, har morgonpass så det är nog tillrådligt.


Go´natt            

Av blajblaj - 5 december 2011 06:39

Uj, det e svårt med måndagar. Tisdagar är ju som bekant VÄRRE men. Måndagar suger rätt hårt dom oxå. Speciellt efter att man varit ledig. Huuuu.


Kattbråk utanför fönstret!! Herregud va dom låter. Som värsta "nightmare on elmstreet". 


Men fy fassiken va trött jag är. Jag måste ringa och kolla med jobbet så jag verkligen fick mellanpasset, det vore som sagt trist att vara en timme för tidig. Ja, fast om dom e riktigt dåliga har dom satt mig på morgonpasset och då e jag sjukt sen redan.


Jag har redan hemlängtan. Har så mycket att fixa med. Presenter som ska slås, in och, framförallt tillverkas! Har köpt på mig massor med fina pärlor så det blir nog lite fler smycken.


Jag har ingen lust att jobba...   Jag SKA ta mig fan bli ekonomiskt oberoende. Mmm. Och köpa ett hus på stranden, ungefär här:   Ha denna utsikt:     Och leva på detta:   Så får det bli. Om några år, ska fixa pengarna först!   


Längtar till helgen. Som fan. Nu måste jag ringa jobbet.                

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards