blajblaj

Alla inlägg den 7 december 2011

Av blajblaj - 7 december 2011 19:38

Jag har sprungit som en jävla gnu idag. Och ta mig fan inte fått nån hjälp, men hunnit hjälpa alla andra jävla lata  idioter. Usch nu låter jag som på amica-tiden. Inte bra. Det kommer bli bra om ett par veckor. Mmm. Ett par veckor bara. Fake it til you make it.


Köpte färdiggjord våffelsmet. Snacka om nitlott. Jag borde fattat det när den bara kostade 9.90 Det smakade skit och fastnade och var allmänt jävligt. Aldrig mer. Så nu e jag skithungrig och hela lägenheten luktar bränd våffelsmet/os. Uäk.


  Jag bara hoppas att julklapparna inte tog åt sig.

Köpte en film oxå, som jag faktiskt inte har sett. Den ska bli  min nya julfavorit tror jag. Hehheheeh  Fy fan vilken jobbig dag det kommer bli imorrn. Fy. Latmasken kommer inte ha gjort ett skit. Så då får jag göra det. Vete fan när den andre kommer in heller. Men det lär inte bli nåt gjort. Huu.


Ska inte klaga.


Har inte fått mina skattepengar, trots att systern fått det. Hmrf.      

Av blajblaj - 7 december 2011 04:54

Nu har jag så där bråttom igen. Fattar inte vad som har hänt.


Och det står fan still i huvvet. Ja, ja... Bättre lycka nästa gång.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards