blajblaj

Alla inlägg den 6 september 2011

Av blajblaj - 6 september 2011 14:33

Gick upp vid kvart över sex imorse, fixade kaffe och hann kolla litegrann på Gilmore Girls, vid sju ringde jag systern och bokade tid för upphämtning. Sen var det ut i skogen för dagens jogg. Hittade en padda som verkade ha legat på rygg i flera timmar, man kunde se hur han/hon hade snurrat runt utan att komma på fötter igen. Så jag vände på den. Hoppas den överlevde, den verkade ganska medtagen... Det finns många, MÅNGA olika smileys men ingen padda eller ens groda. Håll tillgodo   Hehehe


Efter paddincidenten joggade jag vidare, och såg en fin tripp, trapp trull variant på flygsvamp. Har ingen kabel med mig så det blir till att ladda upp bild senare.  


Idag har vi alla fall fått en massa gjort. Dessutom hörde dom av sig från restaurang De svarta fåren i gamla stan, jag ska få provjobba någon dag här framöver. Det blir bra. Inte optimalt men, bra. Behöver pengar helt enkelt.   Mailutskicket är gjort och vi kan sätta igång  med kampanjen imorgon. 


Ikväll blir det antagligen tungt, men va fan... Det ska väl vara så nu? Mamma och pappa kommer hit och så ska vi snacka igenom allt. Tillsammans med Syster och fru. Ja, vad ska man säga? Jag känner mig ändå, mest av allt, pepp. Upp och ner, upp och ner.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards