blajblaj

Alla inlägg den 9 september 2011

Av blajblaj - 9 september 2011 20:10

Vet inte vart tiden tog vägen? Föräldrarna kom hit, dom hade med sig munkar och kaffe och vi fikade, mycket trevligt.


Bloggar mest bara för att visa en så sjukt vacker bild av kvällshimlen som jag tog på joggingrundan:   Och så månen... Och molnen. Det känns, nästan perfekt... Mmmmums, vackert!    

Av blajblaj - 9 september 2011 16:56

...att skriva om, men telefonen ringde och så bara försvann allt. Weird, men sant. Sitter i träningskäder och väntar på att föräldrarna ska komma hit, ska få lite grejer, äpplen bland annat. Tror jag ska baka en äppelpaj faktiskt. Men faaan va jag hatar att vänta! Det e fan det värsta som finns, men jag har ju lovat mig själv att inte stressa, så därför tänkte jag... Vänta in föräldrar och SEN jogga. Blir för stressigt annars, med dusch och allt.


Just ja, det här hade jag framför mig imorse när jag väntade på saltsjöbanan... Har sett dom förut men denna gången "lät" dom. Alltsp jag kan inte riktigt förklara, men jag är 80 % säker på att dom bad, högljudt, för det lät liksom likadant hela tiden... Eller, ja.. Jo.  Borde ha filmat men det var liksom creepy nog att fota dom, tyckte jag! Haahahah


Och så me, me, me, MEEEEE:  Hehehe borde sluta upp med dom jävla egobilderna! Hahahah ser ju likadant ut på alla. Boring. Oh här hitta jag en jag kan bjuda på, mitt hår efter en hel dag i toffs:    Jag vet. Jag är tråkig. Fruktansvärt tråkig.. Heheheh, men så får det va ibland.          

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards