blajblaj

Alla inlägg den 25 september 2011

Av blajblaj - 25 september 2011 16:57

Är jag det? En kuf? http://sv.wiktionary.org/wiki/kuf Ja kanske... Men det är ok. Tror jag.   


Är på jobbet, och fan. Det är precis lika tråkigt som jag föreställde mig. Eller nä. Det är tråkigare. Och jag börjar ångra att jag sa till Uniflex att jag var tillgänglig hela nästa vecka.. Börjar visserligen 12 på måndag. Men isch. Isch. ISCH. Skit samma. Det är pengar iaf.


I´ll be back.

Av blajblaj - 25 september 2011 11:08

Jag hatar när jag gör så här. Vaknade vid halv elva, och då känns hela dagen förstörd. Visserligen somnade jag ganska sent men det brukar inte spela nån roll! Så då börjar jag återigen dagen med att va lite irriterad... Inte bra. Jag borde snappa. 


Så här vackert var det när jag åkte hem från Jennie i förrgårkväll:   Solnedgång över långsjön... Mmmm, och så luktade det nästan vinter, vedeld och liksom lite frost eller hur man ska kalla det. Det va en mysig promenad...


Och HUR FAN SKA jag kunna hålla min vikt när jag hela tiden utsätts för sånt häääär:     Varenda en av dom där kakorna/bullarna var GUDOMLIGA. Jag åt såklart så många jag kunde, för varför vara måttlig???   Favoriten blev nog  ändå dom små vita bollarna: hemmagjorda vitchokladpraliner...  Mmmmmm Och här är jag i korvstopparklänning: Hehhe fast jag har ju tagit bilden i en lite mer smickrande vinkel!! Höhhpöh man får inte va dum!        

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards