blajblaj

Alla inlägg den 18 september 2011

Av blajblaj - 18 september 2011 13:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av blajblaj - 18 september 2011 08:51

Middagen var FANTASTISK. Det va gott, det va mycket och det va lönsamt  . Jag fick både pantflaskor och pyttipanna med mig hem! Stort tack Emma och Kiia, snart börjar vi bowla!!


Min plan var att ta en massa foton, men jag gjorde som vanligt, och glömde bort det. Jag måste säga att det inte är en dålig sak, det betyder ju bara att jag varit upptagen med att ha kul och trevligt så man får väl inte piska sig själv FÖR hårt. Det skulle bara vara så kul att föreviga det. Ska bli bättre.  


Jag har inte joggat på 2 dagar nu, och tro fan, men jag saknar skogen! Vill ut, och jag troooor jag ska ta rundan idag, men bara som promenad. Det kunde va nåt. Det e så tråkigt att man ska bli så  matt av förkylning bara... Jaja.


Satt och kollade igenom alla gamla bilder man har och jag hittade den här bland annat: !! Längtar efter vinter och snö nu. Och ta mig fan, jag MÅSTE tillbkaka till Island! Fantastiskt land. 


Nu ska jag sy ett par tofflor. Tjo    



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards