blajblaj

Alla inlägg den 20 september 2011

Av blajblaj - 20 september 2011 22:06

men lagade en massa mat istället. Mmm, mat e livet. Jag ska nog inte ens berätta vad jag åt, för dom flesta blir äcklade och resten blir nog bara chockade. Det var hur som helst jäääävligt gott. Förresten har jag nog redan sagt det i något tidigare inlägg.. Skit samma. Jag gör så här istället:   Yum!    


Jag har haft en sån urge att gå till skansen senaste dagarna, jag vet inte om det bara e den fantastiska hösten som närmar sig och som gör att jag känner för att strosa runt på skansen och mysa, eller om det bara var extremt länge sen jag var där. Hur som helst vill jag gå dit. Det borde inte va så dyrt nu? Sässongen e väl över för i år? Ska kolla upp det. Kanske SKITA i det jävla hotellmötet på tors och knasa iväg... Hmm, vi får se. Ohh, googlade bilder och fy fan vilket sug:    Har en stark känsla av att man inte får sno dessa bilder, men va fan, jag gör som vanligt och... Skiter i det.   Nu måste jag sussa.. Ska JOBBA imorrn. Imorrn med! Go´natt 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards