blajblaj

Alla inlägg den 13 september 2011

Av blajblaj - 13 september 2011 23:12

Träffade på granntanten på tåget hem nyss. Hon HADE knackat i väggen för någon kväll sen! HA! Jag var alltså inte galen utan bara tungt sovande.   Så jävla nice, fick chansen att säga: det var inte jag! Och att jag hade hört samma jävla musik, hela natten. Mmmm. Så det så.


Snart e Systerns grytlapp färdig, det e bra, då har jag i alla fall en julklapp till henne, och en till hennes fru. ( Ett par sockor som jag stickade färdigt i våras ) Underbart att vara fattig. Och det bästa är att jag inte skäms ett dugg. Förr skulle jag ha skämts som fan. Men nu... Nä, jag skiter i vilket. Sjukt nice.


Hade tackat ja till att jobba tors & fre på ett av mina uniflexställen.. Men tur i oturen så ringde dom och avbokade det. Men chifen på uniflex sa att det fanns så mycket så hon kunde nog hitta nåt annat till mig... Bådar ju gott.   Nä nu ska jag sova, jag blev så himlans trött helt plötsligt.  


Och hösten gör något med mig... Jag vill bli kär! Jag känner att det e dags. Har varit.. Ehmrf, singel. För länge nu. Det får bli nästa mission! Hehehehhe God natt

Av blajblaj - 13 september 2011 08:47

Tror jag i alla fall. Har inte så mycket kvar från min aplånga måndagslista, och tänkte väl egentligen inte lägga till något särskillt. Jo, jag bokade tvättstugan, så det ska jag göra mellan 13-16, byta sängkläder ingår ju lite eftersom jag tvättar dom gamla...


Upptäckte precis... Herregud, ja det ha jag ju alltid sagt, det är BRA att ha spindlar i sitt hem... Dom äter upp andra mindre intressanta småkryp:  Det här mitt ena sängbord, eller ja underdelen till den. Jag har undrat varför jag har så lite tvestjärtar i år. Normalt brukar dom vara överallt, men inte i år. Här va svaret. Dessvärre står ju städning på schemat idag, så då kommer jag damsuga upp det där, och då får jag väl bara HOPPAS på att spindeln orkar bygga ett nytt bo, och fortsätta äta äckliga tvestjärtar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards