blajblaj

Alla inlägg den 14 september 2011

Av blajblaj - 14 september 2011 18:50

Tog fler bilder, det e inte alls spindeln. Fan, jag som trodde jag hade värsta caught in the moment wilderness thing.. Men nä.


Imorrn ska jag visst jobba. Det blir bra, som kundvärd, det är tydligen samma sak som vaktmästare! Fancy fancy.   

Av blajblaj - 14 september 2011 18:42

Har påbörjat en supersnygg halsduk, den skulle bli randig i 2 cooooola gröna färger, men fan ta garnjävlet. Har gjort ungefär 1½ dm och inser, det kommer inte räcka. Inte på långa vägar. Så jag rotar reda på garnpåsen, ja, jag har en garnpåse, och inser ytterligare ett bakslag. Det enda liknande garn jag har i samma material är KLARRÖTT. Det kommer liksom inte funka, det skulle se för jävligt ut helt enkelt. Så nu vet jag inte vad jag ska göra... Repa upp skiten eller??? Ja inte vet jag, försöka gå ut på stan och hitta mer garn?? För alla dom miljoner jag har på kontot   ... Och just det... SÅ va det ja.


Verkar inte som att det går att zooma in på bilden med tvestjärtsliken, det är en riktig bummer, så jag ska försöka lägga upp den igen, eftersom jag... Efter noga studerande har insettt spindeln visar sig!!! Den är liksom upp och ner, man ser hans ögon och 2 av hans ben! Så äckligt på ett coolt sätt: Kolla precis i hörnet av själva byrån... Hheheh fascinerande.  Oj, det ordet har jag nog fan aldrig stavat till förut, är det rätt? Skit samma..      

Av blajblaj - 14 september 2011 12:24

Joggingrunda med syster... Check! Lyxfrukost alá frallor och kaffe... Check! Lååång sniceig dusch... Check! Och nu? Ja, lite Gilmore Girls blir det nog och så ska jag sticka lite, och virka lite... Mmmm bra dag. Och fan va fort mitt hår växer, känns som igår jag hade snedbena och rakat i nacken..   Nu kan jag ha fläääätor! Och så lite bilder på mina senaste alster  :   Hoppas, hoppas systern inte börjar läsa bloggen inom det närmaste, det ärju hennes julklapp! Höhlhöhöhö! Nä nu ska jag slappa lite.      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards