blajblaj

Alla inlägg den 8 september 2011

Av blajblaj - 8 september 2011 20:48

Sitter i godan ro, har börjat virka en grytlapp, julafton kommer fort och ja.. Nu vet vi att jag är fattig  , hur som helst, då slog det mig!!! Jag är inte säker på att jag vill ha företag. Inte säker alls faktiskt. 


Och nu blev jag helt tom i magen, och i huvudet. Vafan? Jag skulle ju ha företag med systern, och så... Och så, skulle vi ha det och så... Men nä. Ju mer jag tänker och lägger ihop alla känslor, och tankar, och så det här sista. Nä, jag ska komma på nåt nytt, nåt annat. Jag tror jag måste.    

Av blajblaj - 8 september 2011 17:18

Ja ännu en dag av mitt liv som har gått åt till ingenting. Eller jo jag har ju gjort massor idag, jobbat och slitit från 8 till 15, tänkte åka till Jennie men hon skulle sova   så det fick hon göra ifred. Kom hem och så ut i skogen. Jag gillar att jogga mer och mer, men det är så konstigt för ena dagen har man hur mycket ork som helst och andra dagen orkar man knappt första backen. Jag fattar inte varför det är så? Ju för sig... Det kaaaaan ju ha att göra med att i 29 (give and take a few) år spenderade jag min tid med att röka, käka chips och bacon, och dricka öl. Kaaaaan ha med det att göra. Hur som helst, idag var en jobbig dag, och det blev inte lättare av spöregnet som kom efter halva rundan!   Nu har jag redan lagat mat OCH ätit upp den. Blev himla gott faktiskt. Lax, tro det eller ej. Fredrik hade lämnat nåt i frysen och när man är så fattig som jag är får man snällt ta det som finns. Men jag gillar ju lax, ibland. Det är mest benen jag inte gillar. Fast ibland får man ju ben i fiskpinnar så va fan... Och så när det smakar hav. Det e inge gott.


Sjukt ointressant inlägg det här. Heheheh.


Ska visst jobba imorgon oxå. På samma ställe. Och så har jag Hilton i helgen. Ja vvad ska man säga... Jobbigt att vara populär.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards