blajblaj

Alla inlägg den 15 september 2011

Av blajblaj - 15 september 2011 20:33

Fy fan va vissa saker gör mig förbannad. Mmm, surprise. Nä, men allvarligt det här tog priset:  mitt jävla skitelföretag tänker skriva upp mig på nån jävla skitförsäkring som jag inte har bett om. Och det står " om du inte avsäger dig kommer du anslutas automatiskt " Vilka jävla skitidioter. Så jag skickade det här till den mail där man skulle "avsäga" sig:


Jag vill INTE ha er jävla skitförsäkring. Och jag tycker det
är helt oacceptabelt att JAG ska behöva säga det. Det borde vara tvärt om. Om
jag VILL ha den ska jag säga till. Jag tänker försöka byta elbolag så fort jag
bara kan. Sånt här skit gör mig apförbannad och om jag orkar lägga ner mer tid
på erat jävla skitföretag ska jag ta mig fan anmäla det till vart man nu
anmäler sånt här skit.   


Med vänliga
hälsningar,


Jenny


Och vad får jag tillbaka??? Ett jävla mail deliviry failure!!!! Helvete. Jag ska hunt them down and and kill THEM!!!


Har jobbat hela dagen på ett tråååk. Fick mat hos bästaste Oscar med fru, tur det, för jag börjar bli hungrig nu. Dessvärre vägde jag min oxå, på uppmaning av Oscar. Jag ska aldrig mer lyssna på han.   Nu får det bli träning på riktigt. Det värsta med att va fattig e att man blir tjock. Pasta gör en tjock. Och halvfabrikat. Ja, ja, det kunde vart värre. Jag kunde... Ja inte vet jag. Och så e jag sur på systern oxå. Fan ta henne. Och så håller jag på att bli förkyld. Och så ska jag ha mens. Och kolla va fin min halsduk skulle ha blivit...:    FUCK MY LIFE.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards