blajblaj

Alla inlägg den 23 september 2011

Av blajblaj - 23 september 2011 21:10

Idag var en riktigt skön dag! Började med jogg, lite frukost, fika med syster och fru, fika med Jennie och Fisan, PIZZA med Jennie och Fisan!! Tusen tack, det har jag längtat efter!!       Bilden på mig e faktiskt från igår men va fan, man ska inte va kräsen!


Och så tar vi lite mer från SKANSEN...:       Ja och vägen dit såklart...    Och Jennie här e koooosan med det gigantiska huvudet!!:  Grawl.


Usch imorgon måste jag jobba... Fan. Fan. Fan. Men men, vad gör man inte. Go´natt     

Av blajblaj - 23 september 2011 09:09

Nä för nu finns det ingen anledning för mig att ha skiten. Jag ska nog stänga ner... Tror jag. Hmmm.. Ska fundera ett par dagar.


Glömde lägga upp bilderna på det helt klart loppiga fåret:      Det va så kul att se för hon va verkligen ihärdig i sitt kliande. Jag stod säkert där i 5 minuter och det såg inte ut som om hon tänkte sluta när jag gick!!  


Har oxå hittat den perfekta julklappen till Fröken J.A:  Jag kan tryggt lägga ut bilden här eftersom jag VET att hon inte läser bloggen! Eller så trycker jag upp en egen tischa med: Glatt Mos. Hehehhe Skulle va nåt.


Och så lite Skansenbilder, här kan vi bo, Stina:        Undrar om det verkligen fanns påfåglar i Mora: (Moragården  ) 


Nu... Jogg!        

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards