blajblaj

Alla inlägg den 12 september 2011

Av blajblaj - 12 september 2011 20:02

Precis som rubriken säger har jag precis byggt mig en fönsterbräda och jag måste säga att resultatet har lämnat en fantastisk känsla efter sig. Undrar om jag ska försöka bli snickare?          Vad kan jag säga. Mästerlig snickare? Ja. Det är jag. Slutresultat:  Jag e rätt nöjd. Vill dessutom poängtera att det tog under en timme. Mmmm. Sån e jag. Ja just det, sa jag att jag gjorde det direkt efter att jag kom in från jogginrundan? Jag vet, jag vet, ibland tycker jag oxå att jag blir liiite för mycket.   


Men FAN va ont jag har "käken"... Det sitter liksom inte riktigt i käken, det närmsta jag kan beskriva det som är när man äter något riktigt surt och det "ilar" där överkäken möter underkäken. Men det går liksom inte över, och jag vågar fan inte äta, för då gör det som ondast. Isch. Håller tummarna för att det har gått över till imorrn. Måste testa att dricka nåt och se om det gör lika ont.


Nu e jag iaf duschad och nerpackad i sängen igen. Gilmore Girls, here i come.   

Av blajblaj - 12 september 2011 13:48

Har gjort massor av saker på min lista. Men dom tunga grejerna vill sig inte riktigt. Har suttit i miljöförvaltningens telefonkö i halvtimme nu. And counting... Fan va jag hatar köer. Isch.  


Var nere en sväng till centrum oxå, skrev ut lite grejer, tog kopior, köpte kuvert och postade   nu är det bara att vänta och se... Mobilen hade så dåligt batteri, så jag tänkte: jag väntar inga samtal, jag skippar att ta med den. OCh när jag sätter nyckeln i låset och kliver in, hör jag den ringa för fullt. Så jag springer in och ta mig fan, det var Stine!!!! Så jag ringde upp direkt och fick ett perfekt samtal. Jag älskar dig min vän, jag önskar så att Gina Tricot hör av sig   !!


Nu fick jag äntligen snacka med miljöförvaltningen. Inte för att det hjälpte men va fan. Jag har försökt iaf.


Gud va ont i käken jag har.      

Av blajblaj - 12 september 2011 09:09

Har varit vaken mer eller mindre hela natten. Känns skumt, för jag hade ångest. Tycker inte jag borde haft det, men va fan, sånt bestämmer man kanske inte över?  Hade precis slumrat till lite nu vid åtta när systern ringer. Så det var inte mycket mer att göra än gå upp och påbörja dagen.


Har en lång lista för idag. Sätt igång. 

Av blajblaj - 12 september 2011 03:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards