blajblaj

Alla inlägg den 30 september 2011

Av blajblaj - 30 september 2011 17:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av blajblaj - 30 september 2011 13:36

Så trött, NU känns det att jag sov som en kratta inatt. Huu, och nacken ömmar, och huvet ännu mer... Tyck synd om mig, jag gör det.


Har egentligen allt jag kan behöva, släpade mig ner till centrum och fick äntligen arslet ur och köpte vicks   = Vicks, halstabeltter 3 sorter, godis, tigerbalsam och skissgrejerna... Det här har jag sysselsatt mig med idag:   Den är under konstruktion så jag lägger väl upp en bild när jag är klar... Snart e det jul!!! Fast fan vet hur det blir i år.   OCh så jag då... Snyggare kan ingen vara... Hööhöhää:  det e lite lustigt tycker jag, hur vissa bilder kan visa en från en så grym sida!! HahahahEller så är man bara sin egen största kritike! Hihihih Ja, ja.. Jag kan va snygg oxå. Bara inte just nu...   


Ja just det, ta inte illa upp om jag inte svarar i telefonen. Jag orkar knappt lyfta armarna och det gör ont när jag pratar. Måste blir frisk till på söndag, då vi ska fira lilla mamsen, som fyller 55 idag! Huuuu, jag vill sova nu. Men det gör så ont.


Klagostund över. Lovar att va trevligare i nästa inlägg... Eller lovar att försöka.           

Av blajblaj - 30 september 2011 09:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av blajblaj - 30 september 2011 02:10

Vill inte bli sjuk.. Men det finns nog ingen återvändo är jag rädd. Plussa på min lista med: illamående och ont i magen, yrsel, en konstig torrhosta som verkligen bränner i halsen, och jag har sjukt mycket saliv, låter äckligt och det är det oxå. Undrar om det är att jag håller på att få halsfluss eller nåt?? Har inte haft det på 100 år så jag minns faktiskt inte hur det känns. Sist hade jag dessutom inkapslad, yäk, så det går inte att jämföra med "vanlig"... har gjort ytterligare en kopp te, ska ta nån knäckemacka och hoppas magen ger med sig. Jag får ju sån grym ångest av illamående! Alltihop e säkert en blandning... Det lär ju inte ha hjälpt att jag bråkade med systern i alla fall..   


Fy fan. Det e inge roligt att va Jenny just nu.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards