blajblaj

Alla inlägg den 5 december 2015

Av blajblaj - 5 december 2015 08:46

Somnade ordentligt igår, trots en liten episod med hjärtklappning, men så har jag det varje kväll så det är inget konstigt. Sov gott men vaknade tidigt. Tänkte inte på P den första tanken, däremot den andra. Hahah, bara för att jag kom på att jag tänkte på nåt annat och inte på honom. Ja.. Knäpp. Mår helt ok, men försöker att inte tänka så, dipparna som har kommit efter att jag har basunerat ut hur bra jag mpr har varit helt åt helvete, så jag tänker försöka låta mig vara på en jämn nivå... Typ lite bra, lite dålig. Och så ta det därifrån. 


Vill så gärna flytta hem nu, att jag.. Jag har inga ord. Men P hörde inte av sig igår så jag antar att det är idag han flyttar på riktigt. Det skulle vara så skönt att bara få det där jäkla sms:et avklarat, jag har sån ångest för jag vet att det kommer kännas tungt. Ytterligare en spik i kistan. Men, ja tiden går och det är så här det är nu. 


Jag har skickat en förfrågan om att boka en tid hos en psykolog i Nacka oxå, tror det kan vara bra för mig. Jag hittade en sida på nätet igår som förklarade ganska bra vad som händer med en person när hen blivit lämnad och jag kände igen mig i mycket av det som skrevs. Därför tänker jag att det här inte har så mycket med P att göra egentligen (alltså, jo det har det såklart men det ligger mer bakom!) och att det är en blandad kompott av gamla känslor som jag måste ta itu och bli kompis med. Varför har jag annars tänkt på Magnus så mycket? Vi gjorde slut för 15 år sen!! Igår bestämde jag mig för att koncentrera mig på mig. Vad P gör eller inte gör, eller hur han tar hand om sitt känsloliv angår inte mig. Det är inte mitt ansvar och det är inte mitt problem. Nu vill jag se framåt. Snart är det jul och sen kommer sommaren. Vare sig jag vill eller inte! Hehe.. Fast det vill jag såklart. Det ska bli så nice att åka ut på landet till våren och se alla lökar blomma! Jag satte ju lök för typ tusen spänn i ocktober och blommar hälften kommer det vara magiskt! Hahaha... Längtar. Nej just det, ta det luuugnt... Det blir bra... Bra...


Idag ska jag med Diana på julmarknad och sen käka lite. Det blir toppen. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards