blajblaj

Alla inlägg den 9 december 2015

Av blajblaj - 9 december 2015 06:24

Idag bär det av till Norrköping, jag ska få hjälp av min fantastiska syster och hennes lika fantastiska fru att få hem ett stycke bäddsoffa och ett stycke matbord med tillhörande stolar. Det kommer nog kännas bättre här hemma också, eftersom det i nuläget känns så jävla... Jag vet inte... Barnsligt. Det känns som sagt som att jag är 20 och precis fått min första lägenhet... Fick sätta klockan på 6 och ska ta tåget som går 10 äver 7.. Huuu.. Alldeles för tidigt att vara uppe om du frågar mig... På vägen hem ska vi åka förbi mammas kompis och hämta 2 gungstolar som systern fått och en vävstol som jag har fått!! WoopWoop Nu ska det bli slöjda av!


Igår gick jag förbi Emmaus, en riktigt stor och bra second hand butik i slussen. Där inhadlade jag 4 stycken tallrikar och 4 stycken assietter i nåt typ av 70-tals stuk. Mörkbrun typ... Terracotta, eller nåt. Hehehe.. Passar min sinnestämmning. Kalaset gick på 160 bagis och det får det ju vara värt. De hade inga skålar så jag gick förbi prylaffären här i fiskis och hittade några... De kostade bara 19 kr styck och det va väl ungefär det jag föll för.


När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade Bob´s Burgers. Jävligt bra. Men ja, jag är lagom apatisk. Men när jag började känna mig superlåg tänkte jag att jag var tvungen att sysselsätta mig, och varfö rinte julbomba lägenheten? Jag menar, det är bara två veckor kvar till julafton, men det är tidsfördriv och det blir fint. Så jag gick ner i källaren och hämtade julpyntet. Grinade såklart en skvätt där nere eftersom P har tömt sina grejer även där. Gick hem och satte igång. Har bytt gardiner i vardagsrummet och satt upp adventsljusstakarna, och så tomtarna, överallt tomtar. Heheh... Har inte bytt gardinerna i köket än, men gör det kanske ikväll? Får se...


Nä, nu måste jag göra mig iordning.    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards