blajblaj

Alla inlägg den 6 december 2015

Av blajblaj - 6 december 2015 22:34

Jag sitter i sängen och har datorn framför mig. Jag har spenderat de senaste timmarna med att: prata med Stina och packa iordning allt som P har glömt. Det blev en hel fullproppad IKEA påse. En sån stor blå. Mmm... Men ok, skit samma. Det var terapeftiskt. Det är tomt, och ekar när jag pratar. Men det känns ok. Jag grät bara när jag precis kom in, och gick runt och bara... Tog in situationen. Sen tog jag en dusch, i MIN EGEN DUSCH. Och nu sitter jag i MIN EGEN SÄNG. Det känns som sagt ok. Eller nä, det känns bra. På ons får jag en bäddsoffa, och ett matbord med stolar. Det blir bra... Eller nä, det känns toppen. Lite krixigt med porslinet dock. Det finns två temuggar, 6 kaffemuggar och typ 10 mindre glas. SÅ nu när jag behövde ett stooort glas vatten fick jag ta en glasburk. Hehhe, jag känner mig som 20 och nyinflyttad i första lägenheten. Sjukt. Hoppas jag hinner julpynta lite på ons. Jag måste verkligen storstäda också men.. Jag har ju ingen damsugare längre... Asch. Allt löser sig, städandet är ingen brådis. Jag har ju hela livet på mig. Hahah...


Nu ska jag försöka sova... Gonatt 

Av blajblaj - 6 december 2015 08:15

Jag tror jag har det figured out: Jag packar iordning alla mina grejer, lånar pappas bil, åker och hämtar jessica, åker till mormor, lämnar mina grejer där, hänkar med dom två ut till Brisak och har en heldag med julshopping, hänkar på hem till mormor där jag inväntar sms från P, där han säger att han är klar och sen går jag hem! Och blir han inte klar idag kan jag sova hos mormor och sticka hem direkt på måndagen... Men han ska ta mig fan va klar. Det får fan räcka nu. Jag orkar inte leva så här längre. Speciellt pappa driver mig till vansinne. Jag är alldeles för gammal för att bo så här... Kl 9 ringer jag syster och kollar läget. Hon hade ju julfest igår och är kanske lite trött idag.. Hehe...


Satt och kollade bil igår också, och det finns en hel del 5000 kr bilar, som är typ besiktade och skattade. VIlka är mina enda krav. Messade också till P att jag vill ha kvar garaget. Det kostar 500 spänn i månaden men det är fan värt. Sen måste jag göra något åt båtklubben också... Känns ju lagom nödvändigt att vara med där, och dessutom lite ansvarig! Nä, det ska bort. Vet bara inte hur. Får väl maila styrelsen och se vad som händer. Har fortfarande inte hört nåt från dom, vilket bara är bra. MEn nu vill jag bara återgå till som det var förr, när jag var helt anonym och inte kände nån därute. Båtklubb bort, styrelse bort. Mums. Men jag längtar till sommaren. Få vara där ute på mina villkor. Allt är färdigt, det är bara finliret kvar att bygga och det är ju det roliga. 


Ska jag köpa hund tro?  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards