blajblaj

Alla inlägg den 26 december 2015

Av blajblaj - 26 december 2015 09:46

Försöker vara positiv. Det går så där. Jag varvar storstädning med sorgliga låtar och gråtattacker. Jag förstår om du börjar bli trött på att läsa det men, det är så det är. Tänker att det ändå är frivilligt att läsa folks bloggar och då så.    Problemet är att jag tycker så jävla synd om mig själv. Jag försöker tänka på varför jag är ledsen och vad det är jag gråter över och det är det enda svar jag får. Att det liksom är synd om mig. Och samtidigt känner jag ju verkligen att det inte alls är synd om mig. Jag har sjukt mycket i mitt liv som är fantastiskt, men... Ja, så var det det där, MEN... Jag har inte längre P. Jag har nog aldrig haft honom. Jag har bara velat det så mycket att jag varit blind för alla tecken. Fast å andra sidan, kan en verkligen HA en annan person? Nä, troligtvis inte, och det är kanske det jag är ledsen över. Jag har inte försökt äga honom och då gick han. Vet att jag har tänkt så förr, med andra killar. Att dom liksom vill ha en bossylady som säger åt dom vad dom ska göra och inte göra. Och så ska en bråka och jävlas och ha det allmänt pissigt 50 % av tiden. Resten ska ägnas åt NORM. Skaffa barn, gifta sig, ha ett jobb, äta middag, sova... Asch, det måste finnas nåt annat för mig. Jag skiter i vad ALLA ANDRA vill ha. Jag vill inte ha det... Har aldrig velat. Ska jag göra den där resan ska det bli på mina vilkor och mitt sätt. Sen får alla andra göra vad dom vill.

   

Alla julmåsten är över och jag vaknade av mig själv kl halv åtta. Nu är kl tio i tio och jag har hunnit STORstäda badrummet. Har skrubbat varje millimeter, rensat avloppet och fått bort allt damm, överallt. Tof duschslängen och bara sprayade hel rummet! Just nu har jag satt bordsfläkten i dörröppningen för att det ska torka upp därinne innan jag ställer tillbaka alla grejer.. Det känns nästan som en flyttstäd, och FAAAN va gärna jag vill flytta härifrån. Jag hatar att jag känner P i varje vrå. Han har inget här att göra! Fast sakta men säkert går det ju framåt. Nu finns inga av hans basilusker i badrummet iaf. På tis har jag tvättstugan MED grovtvätt och då tänker jag tvätta hela sängen. Ja inte madrassen då, men alla kuddar, täcket och bäddmadrassen. Tänker dock lyfta upp hela mdrassjäveln och spraya med rengöringsmedel och sen lufta den. Mmm... MIN säng. MITT hem.

 

MEMEME   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards