blajblaj

Alla inlägg den 14 december 2015

Av blajblaj - 14 december 2015 17:55

...tiden bara gå? Fortare... Det känns som mitt liv rinner mellan mina fingrar och jag gör inget åt det, jag bara gråter bort det. Jag vill inte göra det längre. 

Av blajblaj - 14 december 2015 07:30

Det va en superbra resa, som vanligt. Vi hade mycket skoj, lite ledsamt och jävligt mycket shopping. Jg fick mens natten mellan mellan lördag och söndag och det är ju så där. Men det va bra att den kom för imorgon ska jag sticka till muttdoktorn och pröva ut en pessar. Jag kommer ju vilja ha sex nån gång i framtiden och då kan jag lika bra vara kittad! Hehe... 


Köpte dock inte så mycket julklappar, mera till mig själv. Heheh... Men ja, sånt ordnar sig. Jag MÅSTE köpa en dammsugare idag, det blev aldrig av förra veckan. Men nu MÅSTE jag städa för inte nog med huvudkaos nu börjar det verkligen bli skitigt på riktigt. Jag menar, P va ju här ensam  i 4 veckor och tro fan inte att han drog fram dammsugaren, skulle väl aldrig falla honom in!? Urk. Jag är så trött på att slösa mina tankar på honom. Jag är så trött på att det gör så jävla ont. Jag är så trött på känslorna... Jag orkar inte känna mer. Och all den här tröttheten ger mig ännu mer trötthet. Trött på livet. Jag är trött på skolan och trött på mat och trött på människor och trött på allt. Trött på julen, trött på vädret, trött. Så jävla trött. Det kan såklart vara mensen som talar litegrann just nu, men ja, det är inte bara den.


Mina huvudmål för idag (förutom att ta mig till skolan) får blir 1. Köpa dammsugare på väg hem. 2. Försöka sätta ihop vävstolen! Det kan ju bli kul.   


Nu fick jag visst bråttom.. Ajö 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards