blajblaj

Alla inlägg den 8 december 2015

Av blajblaj - 8 december 2015 07:15

Även om det är jobbigt, för det är det såklart, så är det jävligt skönt att vara hemma igen. Nu kan jag göra det här till mitt. Imorgon ska vi åka och hämta möbler från Norrköping och då kommer det bli ännu bättre. Sen ska jag försöka hitta nåt typ av hörnskrivbord så jag kan göra en pyssel/plugg/kontor/atelje-del bakom soffan. Det kommer bli trångt, men det gör inget. Det blir bra att köket får återgå till att vara kök igen. Heheh.. Så... Ja. P kom hit och hämtade sina grejer igår. Det kommer ju dra ut lite mer på tiden eftersom han inte har rensat garaget eller landet än. Men.. Ja, hans problem. Jag kommer ju inte vara varken i garaget eller ute på landet inom de närmaste veckorna så det spelar ju inte mig någon roll egentligen... Vi pratade massor och det var bra. Precis som tidigare gånger. Men, ja jag vet ju att det troligtvis kommer en dipp efteråt så, jag får försöka ta det lite lugnt. Var hemma från skolan igår och det var bra. KOllade Sex and The city HELA dagen. Heheh.. Så jävla nice. Men idag måste jag till skolan, vill inte hamna efter, ska ju dessutom åka till Danmark på fredag så då missar jag den dagen oxå. Inte för att det gör nåt men, ändå.


Idag har jag halvdag och sen ska jag försöka hitta tallrikar. Jag har ju INGENTING att äta på. Heheee.. Nä inte kul, men jo lite. Så jag tänkte ta mig till stadsmissionen i liljeholmen och se om dom har nåt begagnat som jag står ut med. Annars får jag äta i matlådor, det har jag ju faktiskt kvar några stycken. Sen ska jag hänga med Oscar och jag HOPPAS HOPPAS han tar med sin hund. Mums. Och på tal om hund: Jag är i valet och kvalet: Köpa simkort eller köpa hund? Hahha, jag vet att det inte alls är samma sak och helt åt helvete att sätta i samma mening, men jag tänker att jag behöver ett simkort för att fördriva lite tid och det är skönt och allt det där. Men köper jag en hund kommer jag inte hinna simma för då måste jag prioritera hunden. Och kommer inte behöva simma heller, för då kan jag gå långpromenader i skogen med hunden istället. Det ger nog ungefär samma känsla om inte tusen gånger bättre.


Nä nus ka jag kolla blocket efter skrivbord. Ajöss    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards