blajblaj

Alla inlägg den 15 december 2015

Av blajblaj - 15 december 2015 10:24

Upp och ner och upp och ner och upp och ner! Life is a rollercoaster, you´ve got to enjoy the ride! Cheeeseeee! Idag infann sig helt plötsligt en känsla av: jag har inte bråttom. Inget spelar någon roll ändå. Det är bättre att försöka njuta medan det varar, för, även om jag kommer låter sjuuukt pessimistisk nu, så kan det ta mig fan ALLTID bli värre. Och just nu är det inte så illa. Kommer antagligen få äta upp dom orden men.. Vafan. Skitsamma. 


Är klar med slutuppgiften för den här delen i kursen, så nu har jag i princip 2 dagar ledigt. Idag har jag varit igång sen tidigt och har faktiskt hunnit en hel del: Hittade både muttrar och plugg och skruv så jag kunde få upp hängaren i hallen (som rasade när vi bar in soffan) och få på benen på bordet jag fick av jennys mamma. Det i sin tur gjorde att jag började rensa i köket, vilket nu betyder att det är så stökigt att jag inte ens kommer in där. Men därav kom känslan av att inte ha bråttom. Det ser ut som det gör. Det är jag. Sakta men säkert kommer det här bli bra och jag kommer fixa allt. Själv. Det blir bra. SKa försöka ta mig ner till källaren för att se om jag kanske sparade åtminstone ett av mina skrivbord när P flyttade in... Hoppas. Hoppas jag sparade båda. Sen har jag muttdoktorn kl 13.00 och sen ska jag hämta ut ett paket på väg hem. OCH jag har fått hem massor med serier som jag ska titta på... Sen ska jag slå in lite julklappar. Tur att jag har 2 dagar på mig..    


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards