blajblaj

Direktlänk till inlägg 21 april 2016

Nästan klart

Av blajblaj - 21 april 2016 07:39

Idag har vi en dag av förberedelse inför våra betygssamtal. Imorrn är jag "ledig". Ska jobba helgen så det blir att ta sig ut på landet under morgondagen, men det känns skönt.


Hörde av mig till P igår ang lite flyttrejer och abonemang och sånt. Han ska ta över ett av dom och då behövde jag informera honom om att jag tecknar hans namnteckning! Heheheh... Sen tog det hela dagen plus lite till utan ett svar från honom så då ringde jag upp. Och sen pratade vi en halvtimme och det var bra. Riktigt bra. Känner mig så klar med honom, och det som har gjort ont. Vill att han ska bli lycklig. Hoppas att han blir det. På riktigt!    Det blev lite awekward ett tag för han sa att han kanske skulle ut och hämta båten i helgen, och då kände jag bara att jag var tvungen att berätta om L. Tänk om L är därute när han kommer och... Ja. Även om han vet att P ska komma så vet ju inte P vem L är. Huu.. SÅ det blev att jag berättade. Och det var bra, fick ingen reaktion alls direkt och det gjorde att jag inte kände mig så dum heller. Hade blivit reaktion hade det kännts som om jag sa det bara fär att få reaktionen!?! Fattar du hur jag menar? Snurrar in mig lite här, men. Ja. Nu är det out there och allt känns bra. Vem vet jag och P kanske blir vänner trots allt? Time will tell.


Sen kom L hit och det blev en lättsamt allvarlig kväll. Det var bra. Mycket bra. Det finns ju orosmoln på fler ställen än ett i den här konstellationen men, jag har gott hopp om oss. Vi får se vart det landar.


Jag är klar med ALLT skolarbete också. Alla rester jag hade. OCh det är så sjukt skönt. Målade en superful bild igår till en av uppgifterna men det är lite rolig. Den får mig att vilja teckna mer skumma grejer.

   

Vi skulle utgå från Agusto Monterrosos ”Dinosaurien”. ” När han vaknade, var dinosaurien fortfarande där.” Jag gav min teckning metaforen "ångest" och vips. Detta kom ut. Hahahah. Men det var kul. Det gick fort.


Nä  nu har jag lite bråttom. Ajö 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards