blajblaj

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av blajblaj - 7 mars 2016 07:37

Låg i soffan lite för länge och kollade 30Rock. Det är ju så jävla bra. Så jävla roligt. Men, det gjorde att jag kom i säng för sent, och av någon anledning så blev jag pigg. Och sen kunde jag inte somna. TIll råga på det fick jag ångest (??) och tillslut var jag tvungen att ta en åksjuketablett. Ja, det låter lite konstigt men, för det första hjälper det mot illamående (kan mycket väl vara placebo, men hjälper det, så hjälper det) för det andra blir jag trött av dom. Inte som sämnmedel, men jag blir liksom dåsig. Och då somnar jag lättare. Klockan var väl runt två när jag tog pillret och sen kollade jag lite HP och måste ha somnat. Enda dumma är att jag är så otroligt trött idag. Mycket ledsamt. Men, jag tror inte vi har det så farligt i skolan idag. Det är mest risk för bråk tror jag. Vi ska starta upp momentet Utställning. Yikes. Men, men.. Det går nog bra det med. Läraren för detta är en som vi haft tidigare. Han är lite si så där. Har en skum kvinnosyn, men är inte orimlig på något vis. Jag gillar honom mestadels.


Imorgon är gruppintervjun. Jag är inte särskillt nervös än, men satt och kollade hemsidan igår, på hur en resa går till och vad som händer och sker. Och jag... Alltså. Jag vill så gärna ha det här jobbet. Jag vill.


Sålde en nalle puh klocka igår. För 10 spänn. Heheheh... Sen insåg jag att jag kollat fel ( IGEN ) på frakten. Det är då ta mig fan omöjligt att göra rätt verkar det som. Men sen tog jag en vild chansning och skickade med 6 frimärken och hoppas på det bästa. Den är 1 cm för tjock, men det booorde gå. Frågade vad som skulle ske i annat fall, och hon sa bara att den skickas tillbaka. Hm. Ja, alltså nu inser jag ju, att jag borde struntat i att skriva min adress. För om det inte finns en returadress är det nog större chans att den går igenom?? Hmmm.. Ja, ja återstår att se.


Idag slutar två auktioner, får se om det blir nåt sålt. Hade en som började om igår. Men den får jag inte såld, det vet jag nästan säkert. Det är en sån där spikmatta som var så poppis för några år sen. Hrmf. Dubbelkollade frakten nu, och den var fel. VIsste det. Jag är så värdelös, MEN, den hade inga bud så jag kunde ändra. Tur. Haha, om jag får den såld alltså.


Nä dags att borsta tänderna och dra till skolan. Ajö   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards